Welcome to my Blog~Daus & Nurin friends since was born, I Love Her :D

Thursday, November 3, 2011

The Bad Day For Librarians :'(

Hari niehh,mula-mulaa masuk jerr Library Happy Gilaaa :D Raja,Fahmi,Sheikh,Habeeb,Tahir tengah Happy-Happy Buattt kerja Sendiri,tetiba time budak pagi rehat,Mr. L** masuk n then tetiba serbu bilik GELAP.Kita orang ponn terkejut jugakklahhh,sbb sebelum niehh tak pernah dia serbu tak pakai Helmet mcm niehh.Lepas tuhh dalam bilik gelap tuhh geng-geng 4mer ddk dalam bilik tuhh.Diaa spotcheck sorang-sorang.Tahir bawak phone lepas tuhh apa lagii kena rampas lahh.Lepas diaa arahkan semua budakk keluar n then diaa panggil Librarians berkumpul.Kitaa org rasa mcm urghhhh *asal kitaa orgg pulak kena -__- Btw,kesiann gilaa dekat RAJA MOHD FAIZ :'(   Ya'allah dalam hati aku rasa macam,biar aku yg kena takper. Siann gilaa dekat Raja :'(
Sorryyy Raja sbb kalau semua niehh salah aku,aku yg tak jaga Library tuhhh.Tadi petang ponn aku rasa kau still marah dekat budak petang sbb tak jaga budak keluar masuk.Tapi nasib baikk cikgu mony belanja ais-cream :D Dapat legaa kann hati kita org semua :D Thanks cikgu Mony! :)                                                                        
                                                                                                                                                                               
okayy thats all,Byeee.Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment