Welcome to my Blog~Daus & Nurin friends since was born, I Love Her :D

Wednesday, September 21, 2011

Selamat Hari Raya! Maaf Zahir & Batin =)

Assalamualaikum!
Dengan kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamatharirayaaidilfitri kepada seluruh umat islam yang mengenali saya :p Sorry korang sbb dah lama tak update blog,and lagi satu raya ponn nak habis so sebelum raya habis updatelah blog Hehehe :P.Daus ingin meminta maaf sekiranya terkasar bahasa,terpukul,terejek,ternganjing,terkutuk,tersepak dan ter lain-lain lahh kepada korang especially buat kawan saya yang selalu support daus dari belakang mcm fahmi,raja,sheikh,faris,suib,shalam,hafiz,hilmi,fahmiarieef,aliffmarwan,habeeb,azeem,fu,fajrina,nadira,tahir,mimi,nazmi,cikina,cg.mony,cg.faredah,cg.syahrul,cikrose dan sesiapa yang mengenali saya *sorry kepada sesiapa yg takada list nama dkat sini sbb ramai sgt  :( .Kepada budak-budak band saya ingin mengucapkan selamathariraya dan saya nok minta maaf kalau ada terkacau korang training,terejek,Huhu dan kepada sesiapa yang amik PMR & SPM GooD LucK korangg.Nanti lepas habis exam kita jamming ramai2 xD :) Thanks korang semua.Sayang korang.Selamat Hari Rayaaaaa Maaf Zahir & Batin! Duit raya jangan lupa kasih ;D 

No comments:

Post a Comment