Welcome to my Blog~Daus & Nurin friends since was born, I Love Her :D

Saturday, June 18, 2011

CrAzY Sport Day!

Hye you OllS..Today,i went to school..sebab SMKST ada Sports Day! Okayy mula-mula Saya dtg sekolah *awal gila dlm pkol 6.45 gitulah -___- Mula-mula saya,Raja & Azzem bukak library dulu.Kalau korang nak tahu kunci pss kita org dapat mana?*sbenarnya saya pegang kunci pss.Hahahaha ;p lepas tuhh cikgu Mony datang.(Terohkan boleh orkk malas nok cita panjang-panjang)We all semua prepare untuk rumah masing.Dah siap prepare utk accesories perbarisan n then Acara perbarisan ponn bermula (: Lepas semua dah habis baca ikrar,bacaan doa,smua pergi ke Hotel Khemah masing2.(Terohkan lagi k).Saya ambik coupon n then ambik makanan.Masuk library n makan sama-sama ngan @shalam @fahminordin @rajamohdfaiz @hilmimusses @azzem dan ramailagilah.Waktu tgh makan tuhh tetiba jerr Azzem masuk pasal BaB*.Lepas tuhh tgh makan2 Raja selok ngan Bab* dia tuhh.Hahahahahaha :D Saya nok ketawa selok sbenarnya tapi tahan,sbb tgh makan tak boleh galok sangak.Saya highlightkan warna biru tuhh jerrlah sbenarya yg saya nak update.Saya tak reti bercerita k! -,-' yg Penting rumah VENDARGON tetap JUARA!~GO VENDARGON GO!

Okay Bye.

No comments:

Post a Comment